Support och beställning2020-05-13T13:45:12+00:00

PRODUKT SUPPORT OCH ORDER

RMA Service Order

För servicefrågor angående TimeSpot®-tidsterminaler.

Ladda ner och fyll i RMA-servicebeställningen

Spara PDF-filen på din dator innan information fylls i.

För att påskynda reparations- och återföringsprocessen, se till att det är det
levereras direkt till vår adress under arbetstid. (Obs: om vi behöver
ordna insamling från avsändarens logistiklager, detta kommer att försena
bearbeta.)

Översikt av supportavtalet

  1. Reparation av hårdvara. Inkluderar arbetskraftskostnader och delar för processorkort, strömförsörjning, minneskretsar med mer.
  2. Programvaran uppdateras till den senaste versionen.
  3. Frågor besvaras vardagar från 08:30 till 16:30.
  4. Felanmälningar bekräftas inom 4 timmar efter mottagandet. I fall där anmälan rapporteras utanför ordinarie kontorstid räknas svarstiden från 08.30
  5. Om den defekta terminalen eller dess delar kräver utbyte, garanterar TimeTerminal att ta ansvar för återvinningsprocessen.

Produkt Order

För beställning av terminaler eller tillbehör.

Ladda ner och fyll i produktorder

Spara PDF-filen på din dator innan information fylls i.

Support tillgänglighet

Mån-fre: 08: 30-16: 30 CET utom helger och


Allmänna helgdagar


Telefon: +46 8 522 046 60
E-post: support@timeterminal.se

För mer information om våra villkor för supportavtal kontakta oss på
info@timeterminal.se

Hur kan vi hjälpa dig ?