/Produktbeställning och support
Produktbeställning och support2018-10-03T08:07:08+00:00

RMA-Serviceorder

För serviceärenden när det gäller TimeSpot® tidterminaler.

Ladda ned och fyll i RMA-serviceorder

PDF-filen måste sparas ner på datorn innan någon information fylls i.

Vi bekräftar förfrågningar samma dag vi får dem. För snabb leverans vid returer (vanligen 5-10 arbetsdagar) skicka med DHL eller Schenker. Skickas det via posten kan det ta upp till tre veckor.

 Produktbeställning

För beställning av terminaler eller tillbehör.

Ladda ned och fyll i Produktbeställning

PDF-filen måste sparas ner på datorn innan någon information fylls i.

Detta ingår i vårt supportavtal.

  1. Licensavtal för programvara.
  2. Reparation av hårdvara. Arbetskostnad samt delar ingår såsom processorkort, kraftaggregat, minneskretsar m.m.
  3. Programvaror uppdateras.
  4. Frågor besvaras vardagar 08.30 -16.30.
  5. Ett fel eller en fråga som anmäls påbörjas inom 4 timmar från att den anmälts. I de fall ärendet anmälts utanför ordinarie kontorstid räknas responstiden från 08.30.
  6. Återvinning och destruktion av äldre utgångna TimeSpot®-terminaler. “Grönt Grepp” garanterat för alla tidterminaler från TimeTerminal.

Öppettider:

Mån-fre: 08:30-16:30
Lör: Stängt
Sön: Stängt

TimeTerminal har även stängt alla röda kalenderdagar.
Support: +46 8 522 046 60